Κρατήσεις Ξενοδοχείων

POST-PIC-HOTELS

Καταλαβαίνουμε ότι οι διακοπές είναι μοναδικές για σας, γι ‘αυτό και οι επιλογές καταλυμάτων μας ποικίλουν.

Καλύπτουμε προορισμούς σε ολόκληρο τον κόσμο, οπότε αν θέλετε ένα all-inclusive ξενοδοχείο για το μήνα του μέλιτος σας ή ένα απλό δωμάτιο με πρωινό για το οδικό ταξίδι σας, απλά καλέστε τους εξειδικευμένους συμβούλους μας  και θα βρούν το τέλειο ξενοδοχείο για σας. Όταν ταξιδεύετε, δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να έχετε κάνει κράτηση και να μάθετε ότι δεν είναι πλέον διαθέσιμη ή ότι  το δωμάτιό σας διαθέτει ένα κρεβάτι και όχι δύο  ή αν η ώρα προσέλευσης σας ήταν το μεσημέρι και όχι το πρωί. Για να αποφύγετε αυτά τα πράγματα από το να συμβούν , υπάρχουν μερικές χρήσιμες συμβουλές:

Όλες οι κρατήσεις απαιτούν εγγύηση ή κατάθεση.

Παρά το γεγονός ότι η κράτησή σας σε ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο έχει επιβεβαιωθεί, το ξενοδοχείο, όταν είναι πλήρες, διατηρεί το δικαίωμά του να σας μεταφέρει σε ένα διαφορετικό ξενοδοχείο της ίδιας πάντα κατηγορίας. Οι κατηγορίες ή αλλιώς αστέρια των ξενοδοχείων δίνουν μια γενική ιδέα για την ποιότητα του ξενοδοχείου και το κατά προσέγγιση επίπεδο των εγκαταστάσεων, υπηρεσίες και ανέσεις. Ωστόσο, τα κριτήρια και οι ειδικές απαιτήσεις που εφαρμόζονται μπορεί να διαφέρουν από χώρα σε χώρα.

Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης, παρακαλούμε να ελέγξετε και να βεβαιωθείτε ότι όλα τα στοιχεία στο κουπόνι ξενοδοχείου( voucher ) είναι σωστά. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείτε να προστατεύεστε από οποιαδήποτε σφάλμα. Βεβαιωθείτε ότι το όνομά σας είναι γραμμένο σωστά. Δεν θέλετε η κράτησή σας να χαθεί στο σύστημα, λόγω κάποιου ορθογραφικού λάθους, ιδίως όταν το ξενοδοχείο είναι πλήρες.

Επιβεβαιώστε τις ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης καθώς και το πόσοι ενήλικες και παιδιά βρίσκονται σε κάθε δωμάτιο. Δεν θέλετε να ακούσετε ότι το ξενοδοχείο ήταν πλήρες κι αυτό γιατί σας περίμεναν την προηγούμενη νύχτα ή την επόμενη.

Καθορίστε εσείς τις προτιμήσεις σας στον  τύπο δωματίου καθώς και την προτίμηση του καπνίσματος. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εκείνους τους ανθρώπους που δεν μπορούν να ανεχθούν καπνό ή να έχουν μια πάθηση του αναπνευστικού συστήματος όπως το άσθμα. Αν και τα περισσότερα ξενοδοχεία προσπαθούν να ικανοποιήσουν τις προτιμήσεις σας, το δωμάτιο είναι εγγυημένο αλλά όχι και οι προτιμήσεις σας.

Οι τύποι δωματίων εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα του ξενοδοχείου και ποικίλλουν ανάλογα με το ξενοδοχείο και την χώρα όσον αφορά την κατηγοριοποίηση των δωματίων.

Θυμηθείτε να ζητήσετε ένα πτυσσόμενο κρεβάτι όταν χρειάζεται. Μην υποθέσετε ότι θα είναι πάντα διαθέσιμα ειδικά εάν το ξενοδοχείο βρίσκεται σε πλήρη χωρητικότητα. Ορισμένοι κανονισμοί που έχουν να κάνουν με την πυρασφάλεια, δεν θα επιτρέψουν πτυσσόμενα σε ένα δωμάτιο που έχει ήδη δύο κρεβάτια.

Επιπλέον ερωτήματα και απαιτήσεις όπως δωμάτιο στον πάνω όροφο, δωμάτιο καπνιστών κλπ, δεν είναι εγγυημένα και εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα του ξενοδοχείου.

Ρωτήστε για την ακριβή ώρα προσέλευσης( check in ) και την  ώρα αναχώρησης (check out ). Αν πρέπει οπωσδήποτε να έχετε ένα γρήγορο τσεκ ιν, γιατί θα πρέπει να ετοιμαστείτε για μια ειδική περίσταση, όπως ένα γάμο, θα πρέπει να διευκρινίσετε  την πολιτική του ξενοδοχείου εκ των προτέρων. Ρωτήστε για ένα καθυστερημένο check out χρόνο ή, ενδεχομένως, με ρυθμό μισής ημέρας εάν χρειάζεστε επιπλέον χρόνο. Τα περισσότερα ξενοδοχεία επιτρέπουν συνήθως το check-in ανά πάσα στιγμή από τις 14:00μμ , και να εγκαταλείψουν τα δωμάτιά τους έως τις 12:00. Μπορεί να ζητηθεί βάσει διαθεσιμότητας Late check-out και θα χρεωθεί με ωριαία αμοιβή κατά τη διακριτική ευχέρεια του ξενοδοχείου.

Πάντα να ρωτάτε για την πολιτική ακύρωσης για να σας αποτρέψει από το να χρεωθείτε αν δεν εμφανιστείτε. Μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερώσει το ξενοδοχείο, αν αλλάξουν τα σχέδιά σας. Το ξενοδοχείο χάνει έσοδα από το δωμάτιο, εάν έχουν κρατήσει το δωμάτιο για εσάς, αλλά εσείς δεν εμφανιστείτε. Η πολιτική ακύρωσης διαφέρει ανάλογα με το ποσοστό του ποσού που κοστίζει το δωμάτιο. Θα ενημερωθείτε από το προσωπικό μας για την προθεσμία ακύρωσης κατά την κράτηση. Ακύρωση και μη άφιξης χρεώσεις ισχύουν μετά από αυτή τη στιγμή και θα έχει ως αποτέλεσμα την κατάπτωση της κατάθεσής σας.

Οι κρατήσεις μπορούν να τροποποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες κράτησης και αναλόγως τον χρόνο της αρχικής κράτησης . Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν από τις προϋποθέσεις αυτές και κάθε κατάθεση / προπληρωμή που πραγματοποιήθηκε. Όταν επιτρέπεται στην κράτηση , οποιαδήποτε αλλαγή στην ημερομηνία άφιξης, την ημερομηνία αναχώρησης ή τον τύπο δωματίου εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα κατά το χρόνο που ζητείται η αλλαγή και μπορεί να οδηγήσει σε πιθανή αλλαγή ποσού.

Οι διαφορές του κλίματος και των κανόνων εξοικονόμησης ενέργειας των διαφόρων χωρών μπορεί να επηρεάσει τα συστήματα θέρμανσης στο ξενοδοχείο το οποίο βρίσκεται σε συγκεκριμένη περιοχή ή / και τη χώρα. Για παράδειγμα, στην Ιταλία μπορεί να λειτουργήσει  το σύστημα θέρμανσης μεταξύ 15 Νοέμβρη και στις 15 Μαρτίου, λόγω των κυβερνητικών κανονισμών. Επίσης και η χρήση της πισίνας  μπορεί να επηρεαστεί από τις κλιματικές συνθήκες και τις καιρικές συνθήκες

Παρακαλώ σημειώστε ότι μπορεί να υπάρξει μια αστική χρέωση( φόρος ) για τη χρήση ορισμένων ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων και αν, σε περίπτωση αμφιβολίας, αυτό θα πρέπει να ελεγχθεί απευθείας με το ξενοδοχείο.

Σε περίπτωση που ένα ξενοδοχείο έχει το δικό του χώρο στάθμευσης, ενδέχεται να υπάρχει χρέωση ή και περιορισμένες διαθέσιμες θέσεις. Παρακαλείστε να επικοινωνήσετε απευθείας με το ξενοδοχείο για περισσότερες πληροφορίες.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι ορισμένες φορές όλο το χρόνο μερικά από τα ξενοδοχεία μας μπορούν να φιλοξενήσουν γάμους, εκδηλώσεις και πάρτι. Παρακαλείστε να επικοινωνήσετε απευθείας με το ξενοδοχείο εκ των προτέρων για τη διαμονή σας για περισσότερες πληροφορίες.

Τα ξενοδοχεία δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε βλάβη ή τα αποτελέσματα των ανεξέλεγκτων συνθηκών, όπως πλημμύρες, σεισμός, ταραχές, τρομοκρατικές ενέργειες, πράξεις κυβερνήσεων ή αλλαγή εξουσίας μιας χώρας, ανακαινίσεις στο ξενοδοχείο, όταν δεν αναφέρεται σε μας εκ των προτέρων.

Οποιαδήποτε καταγγελία σχετικά με το Ξενοδοχείο θα πρέπει να κοινοποιείται στην ρεσεψιόν του ξενοδοχείου ή στον σχετικό εκπρόσωπο του ξενοδοχείου κατά την διάρκεια της παραμονής του πελάτη και πρέπει να δοθεί στην διεύθυνση του ξενοδοχείου η  κατάλληλη ευκαιρία για να διορθώσει την κατάσταση από την αρχή. Σε περίπτωση που η εν λόγω καταγγελία δεν διορθωθεί από το ξενοδοχείο, ο Πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το UNIGLOBE αμέσως και θα προσπαθήσει να βοηθήσει.

Ενδιαφέρεστε για Ξενοδοχεία στην Ελλάδα ή το εξωτερικό;
Καλέστε μας (+30) 2110114718

Share